Jagvillvaraledigochliggapåstrandenochintebrymigomnågonting :)

Jobbigaste, varmaste och tråkigaste dagen på länge! Eller ja till en början iallafall. Den här veckan vare dags för att jobba i Klockaretorpet, vi hade fått information om vart vi skulle vara och att vi skulle träffa en kille där för att få nyckel osv. När vi kommer dit är det ingen där så vi ringer Classe och frågar han om vi är rätt. Det var vi tydligen så han sa att han skulle ringa den här killen då som vi skulle träffa. Lite längre bort hör vi en mobil ringa där det sittter en kille och såklart är det han vi ska träffa. Hur svårt var det för han att röra lite på sig och gå fram till oss när man ser klart och tydligt att 4 personer från cirkusskolan står där och väntar vid våran släpkärra. Nej inte kunde han tydligen inte. Så att iallafall, någon nyckel till någon lokal hade han inte för han hade tänkt sig att vi skulle vara ute i 40 grader hela dagen utan toalett och vatten och någonstans att äta. Jomenvisst, så vi förflyttade oss till en annan lokal där det har varit dom andra åren. Så jag ringer Classe igen och frågar om han har nyckel till den lokalen så att vi iallafall har tillgång till toalett och vatten! jag fick någons nummer, ringer upp det. Han svarar och jag förklarar situationen, och då säger han att han helt plötsligt inte jobbar kvar där längre utan har flyttat till eskilstuna åhhhhhhh jag vart såHÄR glad. Struligt var det minsann. Och inte nog med det så fick jag JÄTTEont i huvet så att jag har varit irriterad mest hela dagen lång.

Efter jobbet åkte jag hem fort som tusan, la mig i hamokken och soooooooov hur länge som helst. Sen vare dags för träning som inte var allt för seriös haha, sen åkte tillan och jag hem till mig och badade och sedan satte oss i kvällssolen med en pipa med joel! mys

Imorgon hoppas jag på en bättre dag! Huvudvärken kan iofs bero på no kaffe idag. Jag hinner inte med att dricka kaffe. Får bli extra mycket imorgon isället! MUMS

Tjoflöjt




Bjuder på en rolig bild såhär efter studenten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0