Det komer bli en lång och DYR sommar känner jag på mig.

Jag har så mycket mål den här sommaren, det finns så himla mycket jag vill göra. Hur ska jag ha råd med allt och framförallt hur ska jag hinna med allt, kan man skapa mer tid? Det vore himla bra om det nu gick. Iofs är jag väldigt seg på att bestämma saker långt i förväg, det är inte riktigt min grejj. Jag måste vänta tills bästa tillfälle då jag känner för saker. Jag kan liksom inte bara boka in någonting jag ska göra i augusti för jag kanske hinner ändra mig? Haha jag är knäpp. Men jag gillar mer spontana grejjer, bara göra något sådär bestämma samma dag eller nån dag innan för då blir allt toppen. Som nu på lördag drar vi till Hultsfred enbart för att se Winnerbäck och enbart för att vi är så galna och enbart för att det är så fett kul att bara göra saker. Hoppas bara inte på regn för då blir jag über ledsen!!!!

Men som sagt, tylösand skulle vi dra till ja men hur blev det med det. Jo åldersgränsen där var 22 år så det sket sig. Öland blire nog istället men det blir great det med tycker jag allt. Sen är det så att jag vill till Liseberg, och även stanna kvar i göteborg för att shoppa och ösa lite. Sen vill jag till Stockholm och hälsa på ponken för att se hur han har det, jag vill även gå på allsång på skansen. Och inte nog med det så vill jag åka sista minuten resa med kära MariaHolm vilket vi ska göra!! Men vart vet vi inte riktigt. Jag är fett sugen på Grekland iallafall. Ojoj det blir en dyr sommar det här. Och så vill jag se Björn rosenström som ska spela någonstans i Eskilstuna(enda spelningen han har i sommar) Så värt det att åka dit. MEN SOM SAGT jag skulle kunna skriva en hel bok om vad jag vill göra i sommar men det har jag varken tid eller lust med just nu faktist så jag skiter i det. Nej nu ska jag sova och fortfarande längta tills fredag och BÄTTRE VÄDER!!!


HÄRLIGA SOMMAR
godnatt

Kommentarer
Postat av: Mary

Det var då inte lite du vill göra, jag vill dock göra exakt samma saker haha:D

2009-07-09 @ 16:15:42
URL: http://holmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0