var är snön?

om det ska hålla på och vara så här kallt utan snö så går jag snart under. och vart är isen?! jag vill ha is så man kan åka skridskor för det är kul tjohoooo. Jag har nog inte använt mina skridskor på 3 år eftersom det inte har varit någon jävla is på jävla glan. hehe agressiv jag låter.

Vaknade av att joel ringde och väckte mig halv 10 och sa att det var party hos han. Så jag sprang in till han men inte var det party där heller. enbart kaffe och nikelodeon haha. Men det var ju trevligt.
Sen kom mickis billy och tillan så vi tog en tripp till stan för att köpa tobak till pipan för att sedan åka hem och sitta ute i 8 minusgrader och frysa arslet av oss. haha roligt var det minsann

hejochhå nu ska jag se camp rock yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0