tisdag

Too bad of me att vara hemma idag men satans vad skönt :) Vaknade skapligt tidigt imorse, åt frukost, pluggade lite och sedan blev det one tree hill. Jag är kär i one tree hill. Jag vill se det hela tiden, avsnitt efter avsnitt efter avsnitt och så vidare men nu har jag bara ett avsnitt kvar och nästa kommer nog inte förns i slutet av veckan. hmm jag gråter buhu. Jag vill leva som dom i serien, varför är allting så bra på film för? this is so unfair.

Bakade kladdkaka med joel förut :) Haha när vi hade bakat klart så såg vi i receptet att kakan skulle stå i kylen under natten innan den var redo för servering. Vilket misstag, jag om nån borde veta att man läser igenom recepten innan man börjar laga dom haha så himla klantigt. Men vi orkade dock inte vänta på att kakan skulle stelna så vi fick äta en väldigt väldigt kladdig, nästan rinnig kaka, ungefär som att äta smeten innan den ens varit i ugnen. Jaja det var gott det med. Efter bakning kollade vi på film, det fick bli knocked up som jag konstigt nog inte hade sett. Men den var superbra och rolig iallafall. Lite roligt att han krullet och typ 2 till är med i alla filmer nu för tiden, jag tycker jag ser dom igemt. Inte för att dom är dåliga utan tvärtom, i like.

Jag kom och tänka på att jag är sjukt sugen på en tatuering men jag har sån beslutsångest. Vet inte var eller vad jag vill göra. Det jag vet är att jag vill göra antingen på foten eller handleden. På handleden vill jag ha liten text där det står Therese i någon fin skrivstil. På foten har jag ingen aning, men typ något litet krimskrams. Jag kollar runt lite ibland men hittar inget som direkt lockar hmm. Jag vill iallafall göra en tatuering innan sommaren om jag nu vågar :)

Nej nu blire sova och imorrn blire körlektion. wish me good luck
godnatt


Kommentarer
Postat av: Pääärsson

hoppas du sparade kladd kaka åt lilla meej =)

2009-01-28 @ 10:45:24
Postat av: michaelak

Passa på att göra tatueringen nu på våren. Annars får du vänta till hösten. Inte bra att göra auering på somaren

2009-01-28 @ 15:19:34
Postat av: Mia

Gör något på foten!:) Jag ska göra en på vaden:)

2009-01-28 @ 20:19:04
URL: http://holmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0