Söndag

Söndag segaste dagen som finns, förstår inte ens varför den finns över huvudtaget. Finns aldrig något att göra, man är alltid rastlös och även om man gör något så blir det tråkigt iallafall hmm. Jag gillar inte söndagar. jag ska slänga söndagarna. Ge mig mer lördag istället! då blir jag kanonglad.
Helgerna går på tok för fort. visserligen har jag hunnit med rätt mycket både fredag och lördag men det går endå för fort, jag tycker att helgen borde vara en dag längre :) om jag skulle kunna ändra på det hade jag gjort de! men det går tyvärr inte. typiskt som nalle puh skulle sagt.

Igår åkte vi in en sväng till kulturkammarn iallafall för att kolla på Mårten, duktig mårten. Han var inte ett dugg nervös, bara gled runt lite sådär haha. Sjukt varmt inne vid scenen så vi höll på att dö. Efter mårtens spelning åkte vi till donken och dit kom philip, nån konstig och joel gånger 2. Sedan bestämde vi oss för att åka vidare till Mias lilla stuga för att dra lite pipa och ha mys :) Stugan var dock igenfrusen men det har väl aldrig skadat förut. Mia var snel och skjutsade hem mig sen.

nej nu blire väl att sitta o rulla tummarna tills träningen börjar.
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0