Regnregn och åter regn.

Lite bra uppträdandet gick igår då! Herregud vi satte hela numret utan några missar och fasen vad bra vi är. Superduktiga selina och isobel kom ihåg sina platser och klarade alla trick utan en enda miss. Så himla duktiga, det var också första gången att uppträda för dom tillsammans med Olana hurra för dom  :) Fyramanhögt klarade vi såklart! Jäh jag var supernervös och tänkte "det här klarar vi aldrig.." för den var rätt vinglig påvägen upp plus att konferenciern sa åt publiken att ge applåder under uppgången och eftersom vi inte har någon musik under det tricket så stampade dom och jublade och hoppade så att vi blev mer och mer nervösa, men jag tror nog att vi blev lite peppade av allt jubel och applåder, iallfall jag. Men som sagt det var superkul att uppträda, var så himla länge sen nu. Åh vad kul det är

Efter uppträdandet följde jag med tillivill hem för att ha mys. Joel,joel,philip och anders kom upp på pipa,buzz och biljard :) Mycket trevligt men jag var helt off hela kvällen jag vet faktist inte varför, jag bara blev det helt plötsligt. Måste ha varit för att jag fortfarande var trött från torsdagen. Jo det var nog så jagvartrött helt enkelt! Hoppas dom inte tyckte att jag var tråkig bara. Vid 2 typ eller om klockan var mer så åkte dom iallafall hem och jag fick huvudmasage av bankie för jag hade massa ont i huvet. skööööööönt var det och jag bara älskar huvudmassage.

Ikväll får vi se hur de blir! Bajsväder ute så jag känner för en film och lite mys :)

hejhoppsnopp




isobel, tuss och selina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0