Lars Winnerbäck

Jag säger bara Lars winnerbäck
Han är och förblir min idol.

Kollade nyss på hans film Lars Winnerbäck med solen i ögonen. En film om han och hans liv, det mesta är inspelat från hans sommarturne med många underbara låtar från konserterna. Han är sjuk live alltså, finns inga ord för hur jävla bra han är. Han är favoriten helt klart. Jag har än så länge bara varit på 2 konserter med honom men fler ska det bli! om han så kommer ha fler, men det ska jag se till. Annars hyr jag in honom så att han enbart kan sitta och spela på sin gitarr och sjung för mig, det vore nått! Nej men jag tror inte att någon kan säga emot mig om att Lasse är betydligt bättre live faktist, det finns ont om bra artister live men Lars Winnerbäck är fanimej för bra. Jag äger flera live skivor och dom är så jävla bra så det finns inte. Jag blir kär i Lasse





Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller med om att han är mycket bättre live än på skivorna och jag tycker att vi slår en pling till honom och frågar om han vill hålla en liten konsert för oss:D

2009-01-11 @ 18:21:33
URL: http://holmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0