sovmorgon

Jag bara älskar att vara ledig.
Vaknade vid halv 1 av att mamma ringde och väckte mig, om hon inte hade ringt skulle jag nog sovit ett par timmar till utan problem haha. Men jag gick upp iallafall, åt mumsig frukost och satte mig framför tvn. Sen blev det plugga körkortsteori och jag känner mig superduktig. Mammi kom hem och myste med mig i soffan tills jag bestämde mig för att baka muffins! Åh så gott. Men jag hittade inga muffinsformar :( så det fick bli tigerkaka som är minst lika gott det. Sen var det dax för träning. Träningen gick sjukt fort idag jag vet inte vad som hände. Helt plötsligt var det bara en halvtimma kvar och det känndes som om vi bara hade tränat en halvtimme, men nejnej det hade vi tydligen inte. Vi körde massor tremanhögt handstans som gick super och vitolds tycker allt att vi ska ha med det i sommar great! Det är roligt när vi tränar en massa nya trick istället för att fortsätta med allt det gamla som vi gjort nu i 5 år typ. Så jag hoppas på en massa nytt till sommarens nummer :) Inte så roligt med same nummer varje år. Nu får det bli lite ändring på det hela. Gillar dock vårt gamla nummer och kommer alltid att göra, men nu är det time for lite ändring tycker theresedenisecarlssonwikström!

Efter träning gick jag en tripp till joel och philip på pipa och kaffe. Mucho trevligt :) och nu har jag precis tagit mig en långlånglång dusch i supervarmt vatten så det knappt finns något kvar haha.
Äntligen har dom nya one tree hill avsnitten kommit. Tillochmed 5 på en gång, och som jag har väntat! Jag tror jag har väntat sen i november på avsnitt 12 om jag ska vara riktigt ärlig och nu äntligen fanns dom att ladda ner. Så 5 avsnitt har jag att se så det blir förhoppningsvis one tree hill hela natten lång hurra! :) Det tycker jag låter som en helt utmärkt ide för imorgon börjar jag halv 1 så jag har lååång sovmorgon och jag funderar stort på att stanna hemma hela dagen. Känns rätt så onödigt att åka in till stan för att gå på en lektion hmm. Jag har endå inte gjort klart uppgiften heller som ska vara klar tills imorrn. Vi får se hur det blir helt enkelt. Men nu blire one tree hill.

Pussfråntuss





Du vet att verkligheten inte alltid är så verklig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu går du till skolan din gamla skata. ingen skol inte. jag håller ögonen på dig

2009-01-27 @ 17:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0