Lördag

God middag kära läsare! Om jag nu har några? hmm..

Seg jag har varit idag, jag har sovit hur länge som helst framför tvn. Säkert 3 timmar haha, sova till mtv funkar alltid ;) Men klockan springer iväg alldeles för fort känner jag, den är redan halv 4 och jag har inte gjort ett piss sen jag gick upp och det är trots allt lördag då man ska passa på att vara ledig och hitta på massvis med saker :) Men det är också skönt ibland att bara ligga och sova ut och inte behöva passa några tider alls.

Igår tog jag ponken och mia en tripp till vikbolandet för att hälsa på snygging emelie. Vi köpte med oss ingredienser till milkshake och massa chips :) Muuuums. vi fettade massvis och kollade på lets dance och pratade och myste massor..

Ikväll äre kulturkammarn för att kolla på Mårten när han sjunger. Får se om jag orkar ta mig in till stan idag eller inte. För nu ska jag iallafall ta och kolla på någon film för jag är rastlös som en liten hest!




Ingen utgång den är helgen inte! duktig tuws


Kommentarer
Postat av: MLI Peerskalle ;)

Det var supermysigt när ni va häääär!! Håller med snygging att den här lördagen är super slapp o det är sååå skönt! yeaaaah Puss PÅ DEEEJ KVINNA!

2009-01-17 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0