uppdatering

Oj nu är jag hemma igen. Han aldrig skriva klart det förra inlägget, jag fick så bråttom. Men gud vad kär jag är i min nya jacka och min nya skjorta jag köpte idag! herregud säger jag bara. Ni ska få se bild här under sen.

men vart var jag. hmm Just det, vi hade ju drinkprovning igår som var mycket trevligt. Mårten kom förbi en sväng och gjorde några egna drinkar som faktist blir suveräna! skitgoda. men några lyckades vi med iaf. Efter vi varit ett tag hos ponken åkte vi hem till Joeljoel i vidablick där det var fullt hus. Joel, joel, philip, kricka, anders. dom skulle tydligen lana och totaldissa oss, så ledsna som vi var åkte vi till donken och sörjde i glass med chokladsås haha. Gott var det. Efter att ha ätit glass och letat igenom hela kontaktlistan på mobilen i jakt efter någon att leka med så åkte vi hem och sov! Det var våran fredagskväll.

Men snart kommer Marian till mig för att mysa och kolla på film. jag håller på och gör paprika, ruccola och fetaost paj! mums. Jag sitter även med ett glas vitt vin brevid mig så himla gott! Ingen utgång för mig idag inte jag sparar mig till nästa helg och då förväntar jag mig att alla ska med annars gråter jag i stora lass!

PUSS



Flyga flygplan i ponkens kök




Ledsen Mia på donken




Fin skjorta



finfin jacka




Fin tröjja jag köpte igår. Köpte även en svart hög kjol som jag tänkte ha till tröjan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0