servering

Godkväll! Eller godmorgon kanske man ska säga.
Kom typ nyss hem och jag är helt slut efter en lång dag i stadshuset. Serverat på en 5rätters middag där alla krögare i stan har varit gäster. Oj vad trevligt det var men mycket långtråkigt emellanåt när det inte fanns någonting att göra. Alla gav oss såå mycket beröm och dom var jätte nöjda och fulla o glada! haha. Dom bara åt och åt och drack o drack, det fanns nog ingen gräns där inte. Mycket underhållning var det minsann med dans, musik och så elin på handekvilibrist. Ja man kan inte säga annat än att hon är sjukt sjukt sjukt duktig. Mycket trevlig kväll iallafall och serveringen gick utmärkt :)

Efter vi slutat tvingade jag ponken att skjutsa hem mig, så jag bjöd på pipa och hallonsoda klockan halv 2 söndag natt hahahaha jag dör vilka puckon vi är. Men nu är jag trött som en fet jävla gnu och jag ska sova sönder för imorgon är jag ledig hurra! resten av dagen imorgon ska jag nog ägna åt att plugga körkort.
nu ska jag sova.
jag borde sovit för längesen
funderar på varför jag inte redan sover
hmm

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0