semlor, semlor hela dan

Ny kurs som startade idag Konditori & dessert mumsfilibaba på allt man kommer att göra där, och fytusan så onyttigt! Mår dåligt av att bara tänka på alla godsaker vi kommer att tillverka. åhh. Vi var även för många i den kursen så att vi kommer inte att få plats i köket alla samtidigt, så vi blev indelade i två grupper vilket betyder att jag är ledig varje måndag fram till v.12 och fyfan vad skönt det ska bli. Måndagen som är värsta dagen på veckan. wähoo sovmorgon yesyesyes det kan ju inte bara bli bättre :) Jag hurrar
Men idag bakade vi semlor i stora lass. Mums på det förutom mandelmassan som är äckelpäckel.


Första träningen idag på hundrafemtioår kändes det som. Men det var kul att träffa alla igen och skönt att komma tillbaks till de vardagliga rutinerna nu haha. Jag känner mig så duktig nu, jag var ute och gick direkt efter träningen i 40minuter och ska försöka gå ut och gå varje dag när jag har tid. Det blir toppen!
Jag bokade även min första körlektion idag, åhhh att jag äntligen tog tag i det. Det var ju inte så svårt haha jag förstår inte varför jag inte har gjort det tidigare för, knäpp jag är. Men nu är det gjort och på onsdag ska jag köra! Så snart blire körkort minsann :) Jag är stolt över mig själv

men om man skulle ta och sova nu
Pussfråntuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0