Palace

trettondagsafton var det igår minsann.
Vi bestämde oss för att gå till palace som typ var det enda öppna stället.
Åkte först på förfest hos fia och sedan blev det palace för tidigt enbart för att slippa kö och få gratis inträde.
Jag tror vi var först. Dyngdött var det. Men vi röjde såklart och tillslut ramlade det in mer och mer folk men jag tyckte endå att det var dött. Ingen dansade så själv fick man gå upp på dansgolvet. Men det var en mycket kul kväll tycker jag allt för vi har alltid jävlarns kul tillsammans jäh. Bara för det kommer det lite bilder
pusspåer


Snyggfia



palace



skål!


nej nu ska jag sova för imorgon ska jag åka skridskor. Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0