någon som vill hångla?

Jag har köpt hångelte idag :) alltså det måste vara en av de godaste te sorterna.
Så nu är ni varm välkomna hem till mig på lite hångelte och hångel!


Åkte direkt till körskolan efter skolan. Jag lär nog få körkortet om några år med tanke på den där jävla teorin. ushushush hur ska detta gå. Dom gör frågorna hel konstiga så att alla svar ska se möjliga ut. Dom vill helt enkelt inte att vi ska ha körkort. haha nejdå jag får plugga sönder dag ut och dag in för nu vill jag fasiken ha körkort och det är med BASTA!

Jag har förresten lämnat in min dator idag snyft. Den hade massvis med streck i skärmen så tills på torsdag har jag fått en ny hoppas jag :) Saknar den lite redan faktist, för segt att sitta på stationära. Den laggar ihop vad tionde minut och det tar ungefär en kvart innan man får fram en bokstav haha. hurra




Nej nu ska jag fortsätta dricka vidare på mitt hångelte.
/tuss

Kommentarer
Postat av: sara

sjuuuukt gott... en dag ska ja komma till dej med spa grejer o dricka av dittt hångelipångel teeeeeee

2009-01-20 @ 19:46:54
URL: http://saracurioso.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Men gud va trevligt, räkna med mig på te och hångel;)

2009-01-20 @ 22:09:45
Postat av: Ponkefjonken!

Yeah! Hångel te, satan vad vi ska hångla min lilla diarré klutt!

2009-01-21 @ 09:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0