Ledigledigledig

Finns det något skönare än att vara ledig måndagar tjohooo!

Hade varit skönt att sova lääänge idag men det bev det inget av för vid klockan 7 imorse var det dax för körlektion. Gick väl sådär, körde korsningar och inte vilka korsningar som helst utan krångliga korsningar! bläwä men Andreas tyckte jag var duktig iallafall men det var dock mycket att tänka på. Han tyckte jag skulle ta med mamma och åka st:persgatan 3 gånger upp och 3 gånger ner för att verkligen vara säker på det jag gör haha. Kul det kommer att se ut om någon ser mig åka fram och tillbaka haha. Bokade ny körlektion tills på onsdag wihuu.

Åkte en sväng till skolan efter körlektion för att lämna in våran inköpslista till projektarbetet som vi ska ha imorgon hmm. Allt fanns hemma som tur va men jag fick springa och leta upp allt och skriva namn på allt jag skulle ha så att det verkligen finns kvar till imorgon. Roligast var nog att håkan hittade oinplastad ost i kylen och blev fly förbannad! "vad är det för någon utvecklingsstörd som har lagt in det här" "jävla rövmongon" HAHA jagdör. ibland är han kul minsann, men bara ibland.

Tog mig en kaffe på pressbyrån som förövrigt var besk, sen tog jag bussen hem och ringde lite snällt sådär till farfi och frågade om skjuts med lite oskyldig och söt röst haha :) självklart kom han och hämtade mig så jag slapp gå i jävla snöoväder och blask! Och äntligen är jag hemma och ska fortsätta och njuta av min lediga dag. Kanske blir lite plugg och någon film plus tusen koppar te.

/tuss

Kommentarer
Postat av: Peeersson

Håkan är en skööön prick han ;)

2009-01-19 @ 12:54:54
Postat av: Eva Linder

Ja, coolt va?!?! Men ja åkte absolut inte, men de andra lite tuffare åkye förstås:)



Lycka till med kortet? Hälsa alla därhemma! Kramar!

2009-01-20 @ 00:03:43
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0