Körlektion

Idag har jag kört min allra första körlektion och fytusan vad bra det gick! Körläraren var superstolt med mig och tyckte att jag verkligen kunde köra bil. Han sa att det inte kommer att behövas många lektioner alls, utan det enda som kommer att ta tid är isåfall teorin för när jag är klar med teorin så är jag redo för uppkörning tyckte han! Great tycker jag om det. Så imorgon beställde jag en tid kvart över 5, så jag tänkte sätta mig och plugga en stund vid datorerna på körskolan så att den där jävla teorin fastnar i huvet :) Hurra vad lycklig jag blir. Jag som trodde jag skulle vara supernervös och att allt skulle gå skit för att man var så nervös. Men ickesanicke det gick susen :) Hurra


Men nu är jag trött fast jag ska på träning
vi får se hur det går
Ha det bra

PussfrånTuss


Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Men gumman, är det du? Vad kul! Hur är det med dig? Det är klart att jag visste att du skulle vara en bra, lugn och cool bilförare. Sedan kommer du hit och är min privatchaufför (många har det) och när du är ledig kanske du får gå ner till poolen och doppa tårna:) Kramar i massor!

2009-01-15 @ 00:45:14
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0