Knäckemacka utan tomat!

Sitter på mammas jobb nu med en kopp te och knäckemacka med skinka på! Det enda som saknas är tomat men det hade hon ingen :( jag bara älskar knäckemacka med tomat på... attans
orkade inte ta cykeln till bussen imorse haha lat jag är. Men visserligen vet jag inte ens om det finns någon luft i däcken eller om det funkar över huvudtaget. har inte rört den på 3 månader och den har stått ute i massor kyla. Stackars cykel, den är nog lite arg på mig hehee.
Andra skoladagen och det är redan fredag. kan det bli bättre?
Det är även utgång idag med och förfest hos erik som fyllde 18igår åhh grattis på han! Ikväll hoppas jag på att det blir kalaskuul :)

PussfrånTuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0