jag är trött!

Jag klarade fas A på teorin idag. Lite stolt jag blir över mig själv efter att ha misslyckats typ 5 gånger. Nu har jag bara, notera bara 4 kvar haha. Blir vrålplugga nu för min körskolelärare tyckte att jag skulle sätta fart med teorin så att vi kan boka in resten av lektionerna och halkan. tjohoo känns bra, eller ja lite bättre iallafall :)
Körde regler och skyltar idag, mycket att tänka på plus att jag skulle sitta och berätta allt i detalj typ vad jag gjorde och förklara varför jag gjorde så och vad skyltarna betyder osv. haha lite sämst jag är som inte får fram ord för vad skylten egentligen betyder. Jag vet ju vad skyltarna betyder men får aldrig fram någon bra förklaring för dom haha men det är inte hela världen, hoppas jag inte! 

Åka direkt till träningen efter, galet idag med nummerträning hela träningen så jag är helt slut men det känns bra :) vi brukar oftast slöa annars så att man knappt blir svettig. Det finner jag ingen mening med haha man är trots allt där för att svettas! Men nu är jag trött som jag vet inte vad och det känns himlans bra att veta att man har sovmorgon imorgon och börjar inte förns 12 Åhh det kan nästan inte bli bättre. OM jag ska sova oj oj vad jag ska sova, jag ska sova tills jag går sönder eller om inte tills jag får liggsår oj vad skönt det ska bli!

måste bara säga att jag är himlans kär i Lars Winnerbäck - Söndermarken
eller ja, jag är kär i hela han och hans låtar men favoriten just idag är nog den

GODNATT



jag bara älskar bilden!
Man hittar massor skojj på den här datorn
eftersom man aldrig använder den haha :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Söt Snuttan på lufttur.

2009-01-22 @ 11:50:38
Postat av: Ponkefjonken!

Asså ge mig knuwii!

2009-01-24 @ 00:00:15
Postat av: tussenbussen

du får henne!

2009-01-24 @ 12:41:22
URL: http://tuws.blogg.se/
Postat av: Pääärson

Snacka om flygande katt HAHA GE MEJ

2009-01-26 @ 23:26:39
Postat av: Anonym

nej men flyger katten?:O hihi :)

2009-01-28 @ 20:44:05
URL: http://eelineclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0