sushi sushi hela dan!

sushi sushi hela dan! var på besök på haugengruppen som ligger utmed lindövägen. Fick en kurs i hur man gör sushi. Det var inte så krångligt som det ser ut faktist, och det var rätt så roligt med eftersom man nästan fick välja precis vad man ville att ha i. Den som gjorde snyggast fick en indisk kokbok, men det var dock inte jag haha. Efter vi gjort massvis olika sushi med olika fyllning och form fick vi även äta våra mästerverk. Jag tog in en sushi bit i munnen och spotta ut den lika snabbt. Seriöst så jävla äckligt, rå fisk och alger. Äckligaste jag varit med om, ushushush jag var tvungen att skölja munnen och äta 38 tuggummin efter för att få bort smaken haha. Jag som trodde att sushi skulle vara lika gott som alla säger. Men nejnej så var det inte.

Slutade tidigt så åkte till körskolan och pluggade sönder. Klarade test B åh lycklig jag blev men test C var inte så lyckat. Men jag fick 60 poäng men blev endå underkänd, så många poäng behöver man iallafall ha på alla andra prov för att få godkänt. Konstigt tycker jag. Men nu är A och B avklarade och inte långt kvar nu. Efter 2 timmar där tröttnade jag och tog en sväng på stan och sedan drog jag till sol & motion för att sola :) Sköööööönt.

Nu ska jag nog äta upp min pasta och ta mig en kopp te. Pussochsnusk




Bilden tillängnad Fia som helst ville att man skulle äta sushin från henne!
precis som i sex & the city filmen haha

Kommentarer
Postat av: michaelak

sushi är bajs äcklig..

2009-01-30 @ 12:45:35
Postat av: LOST BLOGGEN

Sushi är rätt gott. Rätt överskattat för det är inte sååå gott, utan snarare bara gott. Inget mer. ;P

2009-01-30 @ 17:50:31
URL: http://lostnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0