Idag är jag lat!

Jag säger bara tacos tacos tacos tacos tacos!
Man vill bara ha tacos hela dan varje dag. Jag skulle kunna leva på tacos seriöst, för jävla gott.

Skolan idag var okej men seg som aldrig förr, höll på att dö av hunger på första lektionen. Jag förstår inte, hur mycket man än äter på frukosten så är man lika hungrig när man kommer till skolan iallafall? Vad händer, så är det aldrig om man äter frukost hemma på helgen typ. Man kan gå i flera timmar utan att ens vara sugen på något. Men i skolan dåja då svälter man till döds innan man ens har kommit till lunchen.  weeh
Vi hade starkvinsprovning på dryckes lektionen haha kul, vi fick glass och kladdkaka till. Ibland är hon snäll den där Boel, men bara ibland. haha

too bad att jag inte var ute och gick idag som jag hade lovat mig själv. men jag är helt slut i hela kroppen och mätt är jag också efter 78kilo tacos. jag vet, det är ingen bortförklaring men idag fick det vara det för jag är arg på min cykel! jävla cykel säger jag bara. jag slet av ringklockan kasta iväg den och sparka sen på cykeln. Men annars har det varit en helt okej dag. Körlektion imorgon då :) wish me good luck hhe

Pussfråntuss

Kommentarer
Postat av: michaelak

jag känner att det är dags att någon kommenterar på det här stället så jag får bli den första. Tacos är inte gått att äta för ofta, lär dig det! Och det är oftast inte cykelns fel utan förarens. Du slet bort ringklockan, kom hit så ska jag slita bort ena örat och sparka på dig så ska du få känna hur det kändes för cykeln. Take care, over and out

2009-01-14 @ 11:12:41
Postat av: Therese

cykeln har inga känslor och jo tacos kan man äta IGEMT! och jävlar vad lite kommentarer jag får. prutt

2009-01-14 @ 13:45:34
URL: http://tuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0