hejohå

Lång dag idag. Först skola med planering hela dagen som är såååå rastlöst. Sen åka efter skolan med mia till house of pain för att boka tatueringstid åt henne, sen åka till körskolan för att plugga, sen körlektion, sen till fia för att dricka kaffe och nu äntligen är jag hemma efter denna otroligt långa dag. Jag är helt slut!

Körlektionen gick sådär idag. Vi tränade på att backa runt hörn vilket jag var sådär på, jag har inte backat så mycket hemma förutom ut ifrån garaget haha så det behöver jag träna massvis på eftersom det kommer på uppkörningen. Jag var så himla trött också när jag körde och då har man dock inte det bästa tålamodet, iallafall inte jag! Så det fick gå för idag. Jag ska nog inte ta fler körlektioner så sent hädanefter för man vet att man är så seg då. Så på måndag har jag bokat min tredje lektion som kommer att vara klockan 7.00 haha. På måndag morgonen kan det vara lite kämpigt men det blir perfekt att åka med mamma in som börjar 7 och sedan åka hem och sova igen efter körningen :) Det är bara att hoppas på att man har lite bättre tålamod då. hehe

Nej nu ska jag ta mig något att äta och sen får det bli en dusch!
Pusspåer

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

snygg blogg

2009-01-16 @ 18:15:45
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0