Godmorgon

Sitter på mammas jobb med en kopp jordgubbs te :) muums
Lite stolt jag är över mig själv att jag gick o la mig klockan 9 igårkväll. Det måste varit en världshändelse, jag kommer nog att bli historia tror jag. Men jag behövde det plus att jag inte hade någon dator som annars håller mig vaken hela nätterna. oj så skönt! Jag känner mig faktist rätt utvilad om jag ska vara ärlig men det är klart att man är trött såhär på morgonen, vem är inte lixom! Imorgon äree sovmorgon, vi börjar 12 hurra vad skönt. men vi slutar dock sent kanske vid 10 eller nått för det är a´la carte kväll och jag ska göra paprikasoppa till förrätt jäh! sågott

Nej nu ska jag snart till skolan :)
PussfrånTuss


Kommentarer
Postat av: Ponkefjonken!

Ursäkta min vi kommer att sluta senare en er ditt ollon! och paprika soppa? ingen kommentar alltså :S

2009-01-21 @ 09:26:15
Postat av: Ponkefjonken!

Ursäkta? men vi slutar ju senare en er ditt ollon!

Och paprika soppa? no comments!

2009-01-21 @ 09:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0