Godmorgon

Lördag morgon och jag bara älskart!
Det är något alldeles speciellt med lördagar. Men jag vet inte riktigt vad. Kanske är det för att man vet att man kan njuta av den hela lediga dagen och veta att man är ledig imorgon med. För bra med lördagar. Jag vill gå ut ikväll men alla är typ sjuka och resten ska till nån skit bar som jag inte vill till :( Jag vill till ottenottenotten eller Hugo! jag har tillochmed köpt nya kläder för att ha ikväll. Men nejnej dom får jag väl spara tills nästa vecka för jag vägrar gå ut själv ikväll och det låter också en aning desperat haha! buhu. Jag får väl ta och spara mig en helg till men bara EN helg till annars går jag under. Jag är så himla partysugen.

Mia jag och ponken spenderade våran fredagskväll hemma hos Ponken för att ha drinkprovning. Vi har som projektarbete att tillverka en sockerfri drinkbok för diabetiker. Kommer bli super. Vi köpte in massvis med frukt och gjorde färskpressade drinkar.

oj jag måste sticka till stan! fortsätter skriva när jag kommmer hem.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mia

Mys kväll ikväll då!:)

2009-01-31 @ 13:54:25
URL: http://holmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0