Fräcka frökens

Helt plötsligt bara sådär åker vi in till stan på en fika med ponken elin, viktor, mårten joel och så jag! Fasen vad trevligt.. sånnt borde vi göra oftare. Synd dock att man bor så jävla långt ifrån stan och synd att man inte har något körkort så att man kan ta sig någonstans och synd då att man bor femton mil från närmsta busshållplats. Ibland skulle det sitta fint med en fin lägenhet mitt i stan. Ge mig!
Nej jag trivs bra i svärtinge faktist. Älskar mitt hus och älskar att bo här, men ibland är det svårt att låta bli att klaga. man blir nog aldrig nöjd även om man har det mesta. Så är det bara

Men iallafall efter många om och men så åkte vi till mårten för att spela spel som var mycket kul! det borde vi också göra oftare, bara umgås sådär för det tycker jag att vi gör på tok för lite, och jag tror inte jag är den enda som tycker det inte. Tror ponken och mårten försökte lura i mig att det spökade i hans hus. Jag tror dom inte! men dom såg lite seriösa ut men jag hoppas allt bara var på skoj annars tänker jag inte sätta min fot där igen iallafall.


nu ska jag sova
tjingtjing





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0