First day in school

Första dagen i skolan på 3 månader. Känndes konstigt att åka buss till skolan, stoppa ner busskortet som man inte använt på 3 månader åka spårvagn vandra runt i skolan. Ja det var inte den roligaste första dagen vill jag lova. En hedag med genomgång om kött fisk och grönsaker som var totalt ointressant, speciellt första dagen. Sen skulle vi få laga mat men mitt provsvar från när jag var utomlands har inte kommit ännu så jag får fortfrande inte vistas i köket. Men det var skönt iallafall :) höhö får se om det har kommit imorgon istället, annars får jag väl sitta och glo på alla! hurra

Nej nu måste jag sätta fart med mitt körkort alltså. Jag skulle nog haft det för ett bra tag sen om jag bara tagit tag i det. Jävla mig, vad håller jag på med. nej imorgon får jag ta och ringa o boka min första körlektionen så jag får det där jävla kortet någon gång :) Så man slipper be om äckelskjuts varje gång man ska någonstans eller så man slipper gå i 15 minus vart man än ska!

Pusspåer för nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0