äntligen en hel skärm!

Nu har jag äntligen fått en ny skärm till datorn hurra nu slipper jag se det där jävla strecket som stört mig något enormt haha. Det känns lite ovanligt för jag har haft strecket i säkert ett halvår men nu är det borta tjoho och nu lovar jag att jag ska vara snäll mot snel dator.

Men dagen idag började ju bra. Försov mig, superont i huvet, cepetrött efter gårdagens kvällsbeställning, försenad till bussen, motvind, punka ja det kunde inte blivit bättre. Kom till slut till stadshuset där det var dax för att duka inför söndag. Putsa 500 glas plus bestick och tallrikar och sedan duka för 83 personer. Vi blev sedan bjudna på max av boel haha gott! SÅ på söndag äre jobba, 5 rätters middag kan bli kul om det går bra, men det lär vi se :) Fick höra att det var någon från Norrköpings ungdoms cirkus som skulle vara med och uppträda och hon hette Elin Andersson. Jassåjasså jag tycker det är dåligt, superdåligt hon tränar inte ens på våran cirkus och ska göra reklam för oss när hon knappt är medlem hos oss. Varför ska inte någon som är "riktig medlem" då uppträda och verkligen göra reklam och visa att man är från cirkusen. hmm länge sen vi fick visa vad vi går för.


Ikväll är det första föreställningen sen i somras. Ska bli super kul om man nu får på sig dräckten förståss haha. Hoppas det går toppen! Vi ska köra fyramanhögt jäähs det kommer gå kalas :)

Detvarallt för mig :)
pussfråntuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0