Vilken galen helg!

Jag har inte orkat skrivit något i helgen så jag tänkte sammanfatta den lite kort nu tänkte jag. I fredags var vi på middag hos farmor och farfar, det var mycket trevligt med massor god mat och dricka :) Senare på kvällen kom ponken, mia och mårten på besök. Lördag förmiddag hände det inte särskilt mycket, lekte med joel en stund och sen satt här typ. Gjorde iordning mig på kvällen för att åka på förfest hos Figge och fira elin som har fyllt hela 19år. Grattis på hon! Hon blev massa glad över present och det bjöds på kanongod tårta och massa god dricka. Ja man kan väl säga att det blev lite för mycket av det goda. Jag förstår inte hur dom ens kunde släppa in mig på hugos så full var jag. ush så pinsamt haha. Maria fick leda mig hela vägen från figge till Hugos ojoj vad galet det blev. Var på hugos i en halvtimma? äh jag kommer faktist inte ihåg om jag ska vara ärlig haha. Jävla shots alltså jag som ville dansa! bläwä men roligt var det minsann och det fick man ju dock lida av hela söndagen. Jag mådde kalasbra haha, nej nu ljög jag! Så jävla död var jag. Lekte med joel hela söndagen och sen vid 9 var det godnatt!

Men idag är jag ledig som varje måndag och hade körlektion klockan 7 imorse haha. Det gick väl bra :) Gick sen upp till sol och motion för att sola, så himla skönt! Efter solningen tog jag mig en kopp kaffe på donken i väntan på att körskolan skulle öppna så att jag kunde plugga lite teori. Klarade sluttest på första försöken. wuhuu det går bra nu. Gjorde två test sen blev jag trött och tog 10 bussen hem. Väldigt skönt var det idag att vandra hela vägen från bussen och hem. Det är ju bara sååå jobbigt om det blåser eller regnar elller ja om det är skitväder, men idag var det faktist riktigt skönt med sol och vindstilla men en aning kallt men det gjorde inget. Mötte farfar som är största hurtgubben i stan! :) Men nu har jag varit hemma ett tag och inte gjort ett skit, suttit här för det mesta men egentligen borde jag plugga körkort och drycker, har prov imorgon och jag är inte ens klar med sista uppgiften. wuhu lyckat! Det får bli en kopp hångelte och lite plugg nu.

Bjuder på lite bilder från lördagen! puss


folk :)


Elin fick fin födelsedagspresent av oss :)


Jag & Maria! Skål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0