vi är dom sjungande köttbullarna tralalalala!

Körlektion imorse :) Gick superbra. Åkte sedan direkt till skolan, redovisning och prov som jag hade glömt att plugga på. Klantigt av mig. Men jag klarade mig och fick godkänt faktist ett poäng från Vg hurra duktig tuss. Efter skolan fick jag snåla lite skjuts av räserponk till körskolan för att plugga teori. Fan jävla repition går bajs. Jag förstår inte, känns som om frågorna är busenkla men tydligen inte. hmm övningskörde hem med mamma men stannade först på willys för att köpa en korv. Alltså godaste korven på willys och endast 5 kronor. Kan inte bli bättre. Men nu sitter jag med en kopp grönt te, och jag har faktist aldrig druckit grönt te men det var väl okej. Inte det godaste jag druckit men det dög :)

Men nu sa jag byta om och sen blire träning tjohej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0