Tar inte snön slut någon gång?

Oj vad jag har slöat idag, eller nej förresten jag har ju städat mitt rum och bäddat rent min säng så himla mys. Krypit ner precis under täcket och jag bara älskar när det är nybäddat. Det luktar så himla gott och det är så kalasmysigt :) Men ja städat mitt rum har jag gjort, satte på en film förut men orkade inte kolla klart på den för den var himlans tråkig. Lekte en stund med joel hann jag också med och kaffe bjöd han på mumsmums. Men sen vare dax för mat och sedan dra in till stan för att hämta upp figge, elin och emelie för att åka ut till krokek och ha mys. Men enbart för att jag stressade så himla mycket hemma när jag höll på att packa så tappade jag min pipa i stengolvet ohNO! ledsen jag vart. den är ju så himla fin buhu. stackarsstackars den! SÅ då fick jag ännu mer bråttom för att åka upp till billy först för att hämta ny pipa och sedan räsa in till stan. Hämtade upp folket och åkte vidare ut till krokek där jag aldrig varit i hela mitt liv? eller inte vad jag minns iallafall. Meningen var att vi skulle se melodifestivalen men vi hann se 2 låtar tror jag haha men ja sen blev det lite pipa och sörja över min trasiga som låg hemma. Sen film hot chick som var på tvn, rolig film det där. haha. Sen blev det mängder av kaffe och jag fick även smaka på turkiskt te. alltså mums det var men väldigt sött. kan kanske bero på att figge hällde i två kilo socker, det låter mest troligt. Efter massa mys åkte jag och emelie hem och jävlarns vad snö det hade kommit då. Jag dog, körde sakta som en liten bäver för snö är läskigt tycker jag! Sen vare hem, och nu ligger jag faktist här i nybäddad säng och ska snart sova en skvätt mjau!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mia

Hur kör en bäver?:P

2009-02-22 @ 13:31:58
URL: http://holmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0