snökaos

Jävlar vad snö det blev bara sådär helt plötsligt och inte kunde man cykla till bussen imorse heller. All snö skulle fastnat i däcken och jag skulle slirat runt som aldrig förr. Så jag ringde till pappa i hopp om att han ville vara snäll och komma o hämta mig haha, som tur va så jobbade han i svärtinge idag så han var snel mot mig och skjutsade mig till bussen. Jag tycker det är bamseläskigt att åka buss när det är massor snö, för inte tar dom det försiktigt då nejnej det går ju inte utan man ska köra så fort som möjligt och tvärnita vid varje hållplats så att man nästan dör tjoho. Men vid kvart över 9 hade jag körlektion och det gick kanon :) haha galet att köra i snön. Sen efter körlektion blev det att sola oj vad skönt det var, jag somnade sönder och vips så var tiden slut buhu :( konstigt att det bara kostade 35 kr idag. Det måste vara att innan typ 12 eller nått så är det billigare, jag har ingen aning men värt var det. 55 kr för 22minuter som det kostar i vanliga fall tycker jag är på tok för dyrt. Efter jag solat åkte jag till mammi på jobbet och nu är jag här, dricker en kopp kaffe och väntar på att hon ska bli färdig så vi kan åka och köpa några smaskiga cider tills imorgon!

ikväll är vi bjudna på middag och farmor och farfar. mys

Ha den bra fredag på er
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0