Sjung om studentens lyckliga dar!

Efter många om och men så har vi nu äntligen fått prova ut våra studetmössor och beställa dom. Detta skulle vi egentligen gjort för sisodär ungefär ett halvår sen. nejdå men i höstas någon gång var det möss provning då när vi självklart var på praktik utomlands, och bara för det så fick vi vänta ända tills nu och om jag inte får min studentmössa innan studentveckan så är det faktist väldigt synd om dom som gör mössorna, för jag tänker stämma dom på allt! haha agressiv jag är känner jag, har varit det hela dagen. ush! dummadumma lärare.

Jag har köpt nya skor idag tjoho! Dom var superfina vanliga tygskor med svarta skosnören och svart sula, kan ju inte bli bättre. Tro det eller ej men dom passar faktist till vad som helst ;) perfekt. Och dom var inte alls dyra, men kanske desto sämre kvalitet. Äsh då får man en anledning till att köpa ett par nya skor hehe. Jag köpte nya leggins med eftersom mina blev det ett dunder stort hål i emellan benen idag från att ha varit ett pyttelitet hål tills nu när jag måste kasta dom. Och ja sist men inte minst så köpte jag faktist hårfärg. Jag var så sugen på det, och min hårfärg har jag ingen kommentar om, den ser så utsliten ut på något sätt så ja, jag kände för att bättra på färgen lite i typ brun/röd aktig. Så jag köpte Mahogny färg, den var supersnygg med lite mörkbrunt och lite röda nyanser. Så imorgon blir det nog att färga håret tror jag, det var ett tag sen känns det som. spännande uhh haha.





Nej jag har ont i mina axlar nu efter träningen så nu ska jag krypa ner i sängen.

PUSS &
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0