Onsdag

Ponken var dum och skickade sms till mig igårkväll och sa att vi hade intälld lektion. Lycklig jag blev! Men åkte till skolan iallafall för maria trodde inte på han och jag var endå i stan och det visade sig att det var lektion iallafall. Jävelponk han ska ha stryk :) Men körektion imorse iallafall, gick väl bra men kunde gått bättre. Jag var okoncentrerad, hade annat att tänka på. Efter skolan blev det direkt till körskolan oh plugga vidare. Var där i en timma sen skulle det vara teorikurs där så dom kasta ut mig hejohå haha så jag gick och solade! sjukt skönt det är och sola. Kanske måste sluta nu på ett tag innan jag får cancer hahah. Sket i träningen idag, kände att jag behöver plugga lite och vara duktig.

Men nu ska jag borsta tänderna, ta min bok lägga mig i sängen, låtsas läsa och sen sova :)
GODNATT


Kommentarer
Postat av: Mia

Buddha var tuff och är den enda religionen som låter lite vettig

2009-02-11 @ 21:58:41
URL: http://holmiis.blogg.se/
Postat av: michaelak

uppdatera :D

2009-02-13 @ 13:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0