KALAS

Kalaskalas hela dan! Jag tycker att jag är igemt på kalas, jag fyller minsann bara år en gång om året men alla andra tycker jag fyller år minst 3 gånger om året, för det är iallafall så många gånger jag är på kalas hos varje person typ? Jag förstår inte riktigt hur det går ihop sig. Jaja John fyllde 11 år idag iallafall och det bjöds på hemmagjord pizza i alla dess former och smaker och till eferrätt paj med vaniljsås och kaffe förståss :) Mums

Sen bar det av hemåt för att jobba projektarbete med ponk och mia och vi fick även lite besök av joel korv. Till sist drog vi till på lite pipa och kaffe hemma hos joel. trevligttrevligt

Nu ska jag nog sätta på en film och halvsova till den. GODNATT
Ledig imorgon, fyfasiken vad skönt!


Ponken är superhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0