Jag bara älskar fredag den 13onde

ALLTSÅ JAG HAR KÖRKORT!
SÅ JÄVLA BALLT

fan vad jag är stolt över mig själv
fyfan vad jag är bra
så jävla bra
ush


Klockan 07.00 imorse vare körlektion, sista körlektionen hoppades jag på ever and ever. Körde, var okoncentrerad som bara den, missade några grejjer. Satt på körskolan och plugga sönder i 2 timmar. Mötte Malin för att åka till vägverket för uppskrivning av teoriprov, gick in helt lugn satte mig vid provet helt lugn fortfarande förutom sista frågan så blev jag nervös som bara den. Vågar jag klicka på rätta? ja det gjorde jag men jag höll för ögonen. GODKÄNT stog det oj jävlar tänkte jag halva körkortet fixat barahhhhhhhhhhhh fyfan vad jag blev glad skuttade som aldrig förr. Malin gick det inte så bra för tyvärr =/ synd det men men. Åkte till stan, käka sönder tacos buffe hungrig som en apa. Träffades vid körskolan igen vid 1 tillsammans med en annan tjej som skulle köra upp innan mig. Körde lite, gjorde säkerhetskontroller och sedan åkte vi till vägverket. och I väntan på att den andra tjejen körde upp bjöd Andreas på kaffe, hon kom tillbaks och klarade sig inte äh hon kuggade och jag tänkte shitshitshit. Men jag var faktist inte nervös konstigt nog. Då var det min tur, jag fick köra med en praktikant och en till som höll på att utbilda den här praktikanten. Dom var hur pratglada som helst och jag var i chocktillstånd eftersom alla har sagt att dom inte säger någonting utan bara säger typ följ blablabla. men han sa hela tiden, höger vänster rakt fram vänster i rondellen osv. Haha gick skitbra helt lungt och sen KÖRKORT alltså hör ni, körkort helt underbart och så självklart en bamse kram till Andreas! TACktacktacktack jag var så jävla lycklig, vilken känsla!


Nu ska jag sova och tänka på mitt körkort. så jävla COOLT! jagdör

Kommentarer
Postat av: Ponkefjonken!

Jag är så jävla glad för din skull :D <3

2009-02-14 @ 02:23:21
Postat av: Pärskallen

GRATTIS SNYGGJÄVEL, SÅ JÄVLA KUUL!!!

2009-02-14 @ 13:38:10
Postat av: michaelak

Tjejen innan min uppkörning kuggade också. Och herregud då blev jag nervös.. Men det gick ju suveränt :D GRATTIIIIIS :D

2009-02-14 @ 16:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0