Jag är trött

Körde halkan idag tjohoo vad kul det var. Jag hade tänkt mig att det skulle vara lite sådär halvt tråkigt och läskigt med helt okända personer osv. men det var ju hur kul som helst. kulkulkul! :) Innan halkan hade jag körlektion, gick superbra. Körde motorväg och att åka mot mål. Motorväg är läskigt det går så himla fort haha. Sen blev det iallafall skolan och prov, jahopp hade inte pluggat ett skit men det visade sig sedan att det inte var så svårt trots allt. Jag svarade nog på det mesta men frågan är ju då om jag svarade rätt haha. Hoppas jag fick godkänt för då blir jag glad :) Vi hade även vinprovning och smörade som tusan för håkanbråkan så vi fick brownies, bananer och apelsiner! mums men blä för röd vin. Tog en sväng till körskolan för att plugga sönder. Har klarat alla faser nu så jag började om. Klarade fas A och B på ett naffs, oj vad stolt jag blev över mig själv! haha men vid 5 somnade jag nästan så jag tog bussen hem och nu är jag nyduschad och är jävligt sugen på att krypa ner i sängen :) Jag är kalastrött

GODNATT!

Innan jag sover så tänkte jag tillgängna en bild på min idol här nedanför
katie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0