Jag är duktig för jag pluggar

Yes, äntligen klar med sprit uppgiften som skulle vara inlämnad senast 24:00 idag och jag har lyckats, jag lämnade in den hela en timma innan jag ens behövt göra det haha duktig jag känner mig :)

Men som sagt, segaste söndagen like always. Gick i morgonrock tills 3 ungefär, hoppade in i duschen, åt, åkte upp till Tillan med joel för att leka med hon och billy. Kollade skräckis, rökte pipa, drack mors lilla olle te, åkte hem, plugga och nu sitter jag här och jag måste bara erkänna att jag har ätit godis. Attans jag måste ha något seriöst löfte som sist, då funkade det för bra, bättre än bäst men nu när man har ett löfte för sig själv så tänker man att man bara ska ta en liten godisbit. Jävla mig

Jag bjuder på den här låten för den är faktist bra och jag bara älskar one tree hill. Jag vill ha mer avsnitt tack!





GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0