home sweet home.

Kom hem igår från en härlig vecka i kalla fjällen. ush så kallt det har varit men fyfan vilken bra vecka, man ville nästan inte åka därifrån så himla underbart. Fast jag hade dock största hemlängtan till min säng som jag faktist ligger i just nu och gosar. Jävla skit jävel hård våningssäng ush och fy säger jag bara, dom sover man absolut inget skönt i. Men som sagt en hur härlig vecka som helst med massvis av trevligt folk, det är ju inte så ofta man träffar norrköpings packet heller så desto roligare att träffa alla nu och man känner knappt igen vissa helt galet. Vi var närmare 50 pers iår från norrköping och jävlar vilket ös vi för. Det var en av lift killarna som sa till min pappa att dom ser alltid fram emot v.8 varje år för dom vet att vi kommer och röjjer sönder haha. Så jävla kul :) Vart man än går så är det någon man känner så man behöver ju inte känna sig ensam direkt haha för roligt. Fest varje dag och alla är fulla dygnet runt hahaha :) kulkul. Jag får ju inte glömma att berätta heller att vi har åkt dunder mycket skidor. Så himla kul, kvällsåk blev det i tisdags med och det är superbusigt att åka i dom backarna som är avstängda på kvällen när man inte ser ett dugg. Helt kolsvart men inte så stor risk att man kör på någon iallafall haha. Jaja nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag hitta på något.




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0