Färga håret

Nu har jag precis färgat mitt hår alldeles själv. Superstolt är jag! Det blev kanon men det är lite svårt att se färgen nu när det fortfarande är blött för då ser det väldigt mörkt ut och man blir jätte rädd och tror att det kommer att vara så mörkt hela tiden haha. Men nej så är det inte utan det blir superfint sen när det torkar. Det är väl lite vinröd/brunt eller vad man ska säga. Skönt med lite omväxling, jag var så himla trött på min gamla hårfärg så jag skulle kunna spy ush!



ungefär såhär blev resultatet :)


och nu ska jag sova!
fredag imorgon förresten
PUSS&GODNATT

Kommentarer
Postat av: michaelak

fredagar is the shiet :D håret blir nog toppen

2009-02-27 @ 12:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0