Behind every great love is a great story

Körlektion idag. Jag försov mig, vaknade en kvart innan bussen går och det tar ungefär en kvart för mig att cykla till bussen så fort som fan fick jag ringa farfar och slänga på mig kläderna och åka. Kan nog bero på att jag låg och kolla på film till klockan 3 inatt..så var det nog. Klarade fas C idag hurra :) Det går framåt, och nu ska jag spendera all min lediga tid eller nästan iallafall till att plugga körkort. Bokade in två körlektioner till den här veckan och halkan på tisdag. Nu börjar det hända något iallafall :) Men nu ska jag vara duktig och plugga körkort och dricka jordgubbste. Puss


Finns ingen kommentar om filmen
jag tjöt igenom hela
kolla på den
för bra



The notebook


Kommentarer
Postat av: Mia

Lite udda att du tjuter till en film då:P

2009-02-02 @ 16:44:50
URL: http://holmiis.blogg.se/
Postat av: Tuss

jagvet :O

2009-02-02 @ 17:28:22
URL: http://tuws.blogg.se/
Postat av: michaelak

Såg du hela filmen utan att somna.. hejja tessan

2009-02-02 @ 23:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0