alla hjärtans dag.

Det är en sån där dag som man undrar vad den är till för egentligen. Det är enbart uppskattande för dom som har ett förhållande. Visst man kan ha en glad alla hjärtans dag med nära och kära, men dagen går nog ut egentligen på att man ska tillbringa den tillsammans med den man älskar. Så ja vad ska man säga, släng alla hjärtans dag? haha

Alltså jag har inte hunnit fatta att jag har fått körkort. Så jävla lycklig och stolt är jag över mig själv så ni anar inte! herregud. Åkt massvis med bil idag. Drog ut till vikbolandet till emelie bus för hon är mys. Sen hem igen, packa sönder för imorrn äre fjällen tjoho! Ska bli så himla kul, jag bara älskar att glida i backarna. Så hmm hoppas inte jag glömmer något bara. Nu ska jag lägga in lite musik på min ipod och sen sova sönder för jag är pömsig.

PUSSPÅER


Kommentarer
Postat av: Eva Linder

GRATTIS till körkortet!!!!!!!



från oss i Malaysia!

2009-02-16 @ 12:54:14
URL: http://evalinder.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0