Söndagsmys

Mycket trevlig kväll igår måste jag säga. Stämningen var på topp till en början iallafall.. Snö kom det också i mängder :) Men det var riktigt kul och jag känner mig redigt stolt som har haft en helnykter helg, men det tar jag lätt igen nästa helg! hehe då äre ju REUNION ska bli galet kul!

Kanske inte var det bästa att kolla på paranormal activity inatt när jag kom hem. Det var det galnaste jag sett eller nästan iallafall och om det är som dom säger att filmen är på riktigt så är det ännu mer galet.

Men nu hörre ni så ska jag hoppa in i duschen och sedan göra iordning mig för middag hos Farmor och Farfar och sedan vidare till Östgöta Teatern där vi ska kolla på ickapicka och resten av cirkusgänget som är med. Ser fram emot en riktigt trevlig söndag! Pussfråntuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0