Nu är glada julen slut, slut, slut!

Nu är allt julfirande över för min del! Det gick fort, nästan för fort och jag ´kommer knappt ihåg vad jag ens har gjort.

Den stora frågan är, vart var GRÄDDFILEN på vårat julbord?! Det viktigaste av allt om jag får säga vad jag tycker, gräddfil! Torraste julmaten någonsin. Men det fick gå för den här gången fast egentntligen inte! Hade det funnits en affär öppen någonstans så hade jag utan tvekan åkt och köpt det!! Gräddfil är det viktigaste någonsin på Julbordet och midsommarbordet.

Juldagen var galet roligt och vi var hur fulla som helst efter att ha blivit bjudna på shottar och dricka hit och dit! Efter fredagens bravader så blev lördagen en aning seg och bakis sådär hela dagen. Jag som ville ut ut ut typ Maskinen på hugos hade inte suttit fel! Men jag mådde inte kalas och iofs har jag redan sett dom två gånger tidigare så att jag hoppas inte att jag missade något! Åt fetmiddag hos farmor och farfar som alltid är lika trevligt. Åkte vidare en sväng till stan för att träffa ett gäng trevliga typer! Åkte hem tidigt och slog på en film och sedan var lördagen slut!

Imorgon vill jag på mellandagsrean, har inte haft tid eller lust att hetsa i stan ännu!
pussi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0