Lite kort om min helg :)

Nödvändigaste inlägget jag skrev innan tycker jag allt. Har ju såååå bra uppdatering menar jag :) Äsch vad förväntar ni er av mig egentligen, det är ju den stora frågan..

Men ja träningen idag gick ju hur bra som helst och jag tror nog att det var för att jag tog en tupplur innan träningen eller ja min "tupplur" var på en och en halvtimma! hehe men skönt vare och det bästa som finns är trots allt att sova så att jag SOV.

Helgen förövigt var bra med jobb i fedags tillsammans med Emelie och det blev lite längre än jag trott men det var kuligt iallafall. Sen i Lördags var jag nog den som var mest sugen på utgång i hela världen men ingen ville gå ut med mig så att jag var så desperat och gick ut själv.....nej så illa var det inte utan jag gick ju faktist ut med Ickapicka och Viktor och det var hur trevligt som helst! Vi gick till Hugos där jag inte hade varit på hundra år kändes det som för jag gillar otten, otten är bäst och man blir aldrig besviken på otten! eller har jag fel? Nej jag tänkte väl det. Fast inget fel på Hugos heller måste jag säga. Alla norrköpings nattklubbar är kalasbra.

Men nu ska jag nog sova! pussinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0