Lars Winnerbäck är och förblir bäst!

Winnerbäck var great! Han är och kommer alltid att förbli värdsbäst och nu har jag sett han tre gånger live och han är lika bra för det och jag hörde att han tydligen ska ha en sommarturne i sommar så att det är inte sista gången jag ser han live kan jag lova. Mest besviken blev jag nog för att han inte körde Kom änglar! Alltså gud låt och då menar jag speciellt live. Lite tråkigt var det nog också att han körde för många nya låtar från de senaste två albumen han har släppt. Dom låtarna är så speciella på något sätt, inte alls som the old songs. Men som sagt HAN VAR GREAT eller var han kanske mer än great? Ja det var han faktist. som alltid!

Förresten så fick jag göra min första blåskontroll förut när jag åkte hem. Det var typ hundratusen poliser vid vågplatsen och så vinkade dom in mig och jag bajsa nästan på mig för att man blir ju så nervös och tror att man har gjort något fel. Men ickesanicke dom ville bara göra lite blåstest och bilkontroll sådär klockan halv 1 på torsdagen natten typ. Så att min debut i alkoholblåsning är avlarad tjoho!


jag förstår inte riktigt vad jag gör vaken nu men jag kände bara att jag behövde lätta lite på hjärtat och skriva av mig lite om kvällens bravader innan jag somnar och bilder slänger jag upp imorgon!

natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0