HUNGRIG

Är det bara jag som måste äta frukost direkt när jag vaknar? Jag svälter verkligen eller typ mår illa om jag väntar för länge med att äta frukost. Anledningen till att jag är vaken såhär dags är för att jag skjutsade mamma klockan 6 imorse till stan och nu finner jag ingen mening med att sova för jag ska till stan och spendera pengar snart eller jag tänkte vara inne i stan när det öppnar vid 10. Jag älskar att gå på stan tidigt och när det inte alls är mycket folk, det är så jävla mycket hets överallt annars och det får man ju fasiken panik på och då vill man nästan bara döda.

För dom som inte vet så är det förjävla kallt ute! Det är nöstan 9 minussgrader och jag var redigt påpälsad förut när jag satte mig i bilen så att jag knappt kunde röra mig. Tusen tröjor, jacka, mössa, vantar, halsduk och moonboots. Jag älskar moonboots som förövrigt måste vara varmaste skorna någonsin och dom är hur coola som helst.

Men nu ska jag trycka i mig lite frukost och mängder av kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0