godnatt!

Jag har gått och blivit värsta nattbloggarn känner jag haha men det är nog för att det är enda tiden på dygnet som jag har tid med att blogga, jag som har ett sånnt upptaget liv. haha! Jag hoppas och tror att ingen gick på det där för det var ju ganska så mycket ljug. Jag om nån borde ha tid, typ mest tid i världen.

Men idag var jag iallafall tröttast i världen och vaknade vid halv 1 då mamma ringde och väckte mig, för dom som inte vet så kan jag knappt sova längre än 11 faktist men idag var det dock lite längre än vanligt haha. Städade huset och lyssnade på Lars Winnerbäck på högsta volymen som gick. Vid halv 4 var det dags att skjutsa pappa till Stan då han skulle på julbord med sitt jobb. Hann komma hem och göra Tacos och massa mys med mammi och Tillan sen var det dags att skjutsa mamma till stan för hon skulle på någon knasig konsert i Louis De geer hallen eller något sådant. Kom hem lagom tills idolfinalen började, satt och dregglade som vanligt till calle som jag förövrigt har stora planer på att gifta mig med... Mamma ringer och vill hem vid halv 11 så jag åker in och hämtar henne. Hann vara hemma en kvart innan pappa ringer och vill hem. SÅ ATT färdigskjutsat för ikväll och tackgodegud. 4 gånger har jag åkt fram och tillbaks till stan ikväll. Yiha

Bjuder på en bild från Lasse igår bara för det! PUSSIPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0