TVÅ sockerbagare

Borstar tänderna just nu och sörjer över att det inte har kommit något nytt avsnitt av one tree hill idag men så såg jag på någon sida att det är uppehåll över julen i usa så att nästa avsnitt visas inte förns i mitten av januari. Jag måste vara ledsnaste i världen just nu. One tree hill är ju lixom höjdpunkten på tisdagarna men nejnej inte idag inte!

Bakade faktist pepparkakor med tillivill förut, det blev allt från tuttar och bajskorvar till brända grisar och katter. Tillan försökte sig på att göra pepparkakshus men det hamnade sedan i komposten, med andra ord så var det fult heheheeeeeeee. Tog en mysig pipa också ute i kylan och jag bara älskar att snön har kommit och hoppas det kommer massvis mer och att den stannar länge och inte försvinner direkt. Det ska vara snö på jul och nyår för då blir jag superglad. JAG GILLAR SNÖ Jag ska köpa mig en pulka som jag kan åka på. Jävlar vad kul!



Sööt tillivill


Grisarna blev brända och släppte en bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0