dödens

helnöjd efter en superrolig och galen träning i nästan 3 timmar. Så mycket som vi hann med idag har vi nog inte gjort sammanlagt det senaste året.. eller nästan iallafall! Allt gick kanon tycker jag och då är det faktist riktigt kul att träna när det väl händer något! Men som sagt nu är jag död och ligger redan i sängen med världens största kopp te och ska se någon mysig film som jag säker kommer att somna till.. like always.

Imorgon är det full fart igen och först ska jag skjutsa mamma och pappa till flygplatsen sorgligt nog? hahha noway, ska bli underbart att vara alone i en hel vecka även om det skulle vara sjutton gånger skönare att ligga i solen meeeeen nyår står ju på tur och det kan man ju inte missa heller! Nyårsklänningen får bli något simpelt känner jag nu med en jävla massa fina smycken till!Funderar också på att åka och köpa något snyggt tyg och göra en stor rosett av och sätta dit på min klänning! Jag älskar rosetter i alla dess former :)

äh! film nu pussis.

Kommentarer
Postat av: ullis

OM jagh ar ont i kroppen idag!

Min handleder är rätt ömma och min rygg och nacke ska vi inte snacka om!

MEN shit var roligt det är med bra träningar och tempo!

Ha det bra på nyår så ses vi på träningen den 6 jan.

Puss

2009-12-29 @ 14:42:59
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: moa

Tessan ja har en svart klänning med en tor rosett som du an få låna om du vill :D

2009-12-29 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0