Dan före doppareda'n

Dan före doppareda'n är det ju idag. Var på stan igår eller ja maxi var jag ju på men jävlar vad hetsiga folk är och det är världens trafik överallt så att man märker snart att det är jul. Vid sånna här hetsiga dagar håller jag mig hellre hemma faktist men igår var jag tvungen att åka in till stan. Mötte upp Emelie och vi åkte hem till Tillan för lite myspipa och supermario bros :D

Men just nu sitter ag och äter frukost framför tvn, asmys! Jag gjorde färskpressad apelsinjuice och baguette i ugn och det är jävligt gott kan jag ju bara tala om. Förresten så är det en tradition att spela bingolotto dan för julafton så att ikväll hoppas vi på högvinst! wihu

Pussiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0