Dålig dag.

ÄR SJUk! eller håller på att bli iallafall, helt slut i hela kroppen och orkar verkligen ingenting, ont i halsen och rinnande näsa plus att det känns som om att man är påväg att få feber för att jag fryser hela tiden. Roligt att man ska bli sjuk såhär när det är mycket pågång, typ julafton, juldagen, nyår osv. Jag isolerar mig fram till julafton så ska vi nog se till att jag blir frisk.

Var på arbetsintervju idag på The black Lion Inn i stan och ja, jag hatar arbetsintervjuer dom är fasiken det värsta som finns. Alla ävla dumförklaringar man får och helt jävla dumma frågor som det absolut inte finns något svar på. åhhhhh jobbigt. Det känndes inte bra för fem öre men ska förmodligen provjobba men det vill jag inte! Bara allmänt dålig dag.

Dö framför tvn nu. pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0